Ing. Tomáš Pánek

Diplomová práce

Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha

The change in the rounting of selected Esko-lines in Prague railway junction
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření takového průjezdného modelu přes žst. Praha hl. n., který by vedl k přesunu linek Esko z Masarykova nádraží do žst. Praha hl. n. pomocí přiřazovacího problému řešeného lineárním programováním. Nově vytvořené linky jsou prezentovány pomocí síťového grafu. Zavedení průjezdných linek vedlo ke stabilizaci původně nepravidelných intervalů mezi spoji. Po zpracování plánu …více
Abstract:
Main aim of this master thesis is to create such transit model of Esko lines over the Prague main railway station which would lead to relocation of these lines from Masaryk railway station to Prague main railway station. New created lines are presented using netgraph. Introduction of transit model led to stabilization of initially irregular intervals between train joints. The track occupation in Prague …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Matuška, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pánek, Tomáš. Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera