Gabriela Menčíková

Bakalářská práce

Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko

Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko
Anotace:
Bakalářská práce „Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko“ se zaměřuje na uvedenou oblast z hlediska marketingu cestovního ruchu. První část práce se zabývá výkladem pojmu marketing obecně a jeho vývojem od starověku do dnešní doby. Podrobnější část je věnována už samotnému marketingu cestovního ruchu a jeho součástem.Druhá část práce se věnuje turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko …více
Abstract:
This bachelor thesis “Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko” focuses on the issue of tourism marketing with respect to the said region.The first part of the thesis deals with the general concept of the term “marketing” and its de-velopment from ancient to present time. Tourism marketing and its parts are discussed in greater detail there. The second part of the thesis concerns tourist …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB183

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: Alexandr Gregar
  • Oponent: Michal Trousil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu