Bc. Martin Hovorka

Master's thesis

Synergie rozhlasového vysílání a internetové prezentace

Synergies of Radio Broadcasting and Internet Presentations
Abstract:
Tato práce popisuje rozhlasovou stanici v kontextu marketingového mixu a zároveň různé druhy marketingu, které rádio jako takové provádí. Práce zasazuje rozhlasovou stanici do kontextu synergických možností rozhlasového trhu s ostatními médii. Na základě této analýzy ukazuje jaké atributy mediálních synergií jsou rozhodující pro jejich tržní úspěch.
Abstract:
This project describes a radio station in the kontext of the marketing mix as well as various type sof marketing that radio itself is carried out. The work places a radio station in the context of the radio market synergy opportunities with other media. Based on this analysis it has been shown how the attributes of media synergy are important to their market success.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka, Ing. Petr Uchytil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní