Bc. Martin Hovorka

Diplomová práce

Synergie rozhlasového vysílání a internetové prezentace

Synergies of Radio Broadcasting and Internet Presentations
Anotace:
Tato práce popisuje rozhlasovou stanici v kontextu marketingového mixu a zároveň různé druhy marketingu, které rádio jako takové provádí. Práce zasazuje rozhlasovou stanici do kontextu synergických možností rozhlasového trhu s ostatními médii. Na základě této analýzy ukazuje jaké atributy mediálních synergií jsou rozhodující pro jejich tržní úspěch.
Abstract:
This project describes a radio station in the kontext of the marketing mix as well as various type sof marketing that radio itself is carried out. The work places a radio station in the context of the radio market synergy opportunities with other media. Based on this analysis it has been shown how the attributes of media synergy are important to their market success.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Petr Uchytil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní