Synergie rozhlasového vysílání a internetové prezentace – Bc. Martin Hovorka
Bc. Martin Hovorka
Diplomová práce
Synergie rozhlasového vysílání a internetové prezentace
Synergies of Radio Broadcasting and Internet Presentations
Anotace:
Tato práce popisuje rozhlasovou stanici v kontextu marketingového mixu a zároveň různé druhy marketingu, které rádio jako takové provádí. Práce zasazuje rozhlasovou stanici do kontextu synergických možností rozhlasového trhu s ostatními médii. Na základě této analýzy ukazuje jaké atributy mediálních synergií jsou rozhodující pro jejich tržní úspěch.Abstract:
This project describes a radio station in the kontext of the marketing mix as well as various type sof marketing that radio itself is carried out. The work places a radio station in the context of the radio market synergy opportunities with other media. Based on this analysis it has been shown how the attributes of media synergy are important to their market success.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwsdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Petr Uchytil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice
Petr Majerik -
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Jana Hochvaldová -
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Jitka ČEREŠNÍKOVÁ -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Petr Uhlíř -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh
Martin Hovorka -
Detekce změn na zemědělské půdě: synergie dat Sentinel-1 a Sentinel-2
Kateřina Bernardová