Reenactment v prostředí České republiky a jeho využití v edukačním procesu – Bc. Jan BARTOŠEK
Bc. Jan BARTOŠEK
Diplomová práce
Reenactment v prostředí České republiky a jeho využití v edukačním procesu
Reenactment in the Czech Republic and possibilities of its use in the educational process
Anotace:
Diplomová práce má za cíl se zabývat reenactmentem v České republice, analyzovat jej a jeho hlavní složky. Zahrnout formy reenactových eventů či konceptů, klasifikovat jeho nejčastější podoby. Analyzovat instituce, které se zabývají reenactmentem a jeho možným využíváním v edukačním procesu a vzdělávání. Diplomová práce má ale za cíl analyzovat i největší problémy v reenactmentu a jeho užití ve vzdělávání …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to examine reenactment activities and their key features in the Czech Republic. The study shall explore various types of reenactment events and concepts, classify the most prevalent forms, investigate institutions involved in reenactment, and examine possible educational applications. also aims to analyse the biggest problems in reenactment and its use in education, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Radmila Prchal Pavlíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠEK, Jan. Reenactment v prostředí České republiky a jeho využití v edukačním procesu . Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: České nezávislé instituce věnující se současnému výtvarnému umění 2. Praktická část: a) Absurdní dokument b) Nové prostory
Eva KONČALOVÁ -
Finanční gramotnost osob se sluchovým postižením - Lušovská Natálie
Natálie Lušovská -
Pracovní uplatnění osob se zdravotním postižením
Petra Hermanová -
Předpoklady cestovního ruchu ve věnných městech českých královen - Nový Bydžov
Karolína Chladová -
Objektové vyučování v muzejní edukaci a školním vzdělávání a jeho přínos v těchto oblastech
Monika DOKOUPILOVÁ -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Přínosy a výhody kojení pro dítě a edukace matek sestrou
Natálie LAMBERKOVÁ -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva