On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google – Katarína Bokaová
Katarína Bokaová
Diplomová práce
On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google
On-line marketing se zaměřením na kampaně prostřednictvím Google
Anotace:
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější …víceAbstract:
Internet advertising is becoming more and more important. Budgets of media planners are moving from TV and print to internet. Due to the young age of the Internet and especially online marketing, we can assume that this trend will grow stronger. This work addresses one of the biggest players on the Internet - Google and especially its tool for creating PPC ads. The first part concerns the most important …víceAbstract:
Internetová reklama získava čím ďalej, tým viac na význame. Rozpočty mediálnych plánovačov sa presúvajú z TV a tisku na internet. Na základe mladého veku internetu a hlavne online marketingu môžeme predpokladať, že tento trend bude silnieť. Práca sa zaoberá jedným z najväčších hráčov na internete -- spoločnosťou Google a hlavne jej nástrojom pre vytváranie PPC reklamy. V prvej časti práce sú popísané …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Palásek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová -
Možnosti využití nástrojů Google Analytics
Petr JANŮ -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Nástroj Google Analytics a jeho užití
Jiří Leinveber -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Martin Linha -
Implementace Google Tag Manageru
Tomáš Kumsta