Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners – Mgr. Eva Loukotková
Mgr. Eva Loukotková
Bakalářská práce
Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners
Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku angličtiny mladších žáků. Zabývá se zejména problematikou vhodnosti používání učebnic při výuce angličtiny na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části autorka popisuje výhody a nevýhody používání učebnic při výuce angličtiny. Úvodní část se také věnuje metodickému přístupu k mladším žákům a uvádí jejich charakteristiku …víceAbstract:
This thesis focuses on young learners of English and deals with the suitability of using a coursebook for teaching English at a lower primary school. The work is divided into two parts. The introductory section provides a theoretical background to the given issue. The author’s aim is to describe the main advantages and disadvantages of teaching with and without a coursebook. In addition, these two …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p913w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička