Bc. Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ

Diplomová práce

Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.

The Context of the Hyperkinetic Disorder and the Impaired Communication Ability in the Phonetic-Phonological Language Level in 1st Grade Pupils.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti v souvislosti hyperkinetickou poruchou u žáků prvních ročníků základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje aspektům komunikační schopnosti, diagnostice narušené komunikační schopnosti a následné intervenci. Dále pak specifikuje ADHD a hyperkinetický syndrom, popisuje projevy, zabývá se etiologií, …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of impaired communication ability in the context of hyperkinetic disorder in primary school students. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with aspects of communication ability, diagnostics of communication disorder and subsequent intervention. It also specifies ADHD and hyperkinetic syndrome, describes symptoms, deals with etiology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ, Monika. Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta