Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. – Ing. Darina KATRŇÁKOVÁ
Ing. Darina KATRŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.
Project of the marketing activities optimization in the company TVT EURO-okna Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného …víceAbstract:
This diploma work deals with project of the marketing activities optimization in the com-pany TVT EURO-okna Ltd. The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win custom-ers. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing activities and marketing communications. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
9069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KATRŇÁKOVÁ, Darina. \textit{Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/g25dq3/.
Jak správně citovat práci
KATRŇÁKOVÁ, Darina. Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 04. 2028
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová