Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu – PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová, Ph.D.
PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová, Ph.D.
Disertační práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Inclusive education of pupils with physical disabilities in mainstream schools
Anotace:
Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Teoretická část disertační …víceAbstract:
The Dissertation thesis and research projects deal with the identification and analysis of the effectiveness of the use of supportive measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of primary schools in the Vysočina Region and the South Moravian Region and the analysis of the current state of supportive measures for pupils with physical disabilities in mainstream schools …víceKlíčová slova
inkluze inkluzivní vzdělávání postoj osobnost vyučovací proces podpora rodina participace žák s tělesným postižením základní škola podpůrná opatření asistent pedagoga speciálně pedagogické centrum školní poradenské pracoviště inclusion inclusive education attitude personality teaching process support family participation pupil with physical disability primary school supportive measures teaching assistant special education center school counseling center
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fme7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PaedDr. Terézia Harčaríková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika (čtyřleté) / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná