Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008 – Bc. Petr MUSIL
Bc. Petr MUSIL
Bachelor's thesis
Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008
Integrated communication activities of radio Frekvence 1 and their effects on business results in years 2005-2008
Anotácia:
Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSIL, Petr. \textit{Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2e0mq/.
Jak správně citovat práci
MUSIL, Petr. Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketingové aktivity sklárny Moser
Hana Wollerová -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Porovnání veřejnoprávních a soukromých stanic v regionu, způsoby marketingové komunikace a vliv na poslechovost
Zdeněk Koudelka -
Vztah mezi online poslechovostí nahrávek a návštěvností koncertů českých hudebních umělců
Kateřina Fialová -
Možnosti zvýšení poslechovosti Rádia Jihlava
Klára Vaňková -
Vliv výsledků poslechovosti na fungování Radia Čas
Petra Černobilová