Specifika módního marketingu a jeho vliv na chování spotřebitele – Sylvia Kureková
Sylvia Kureková
Master's thesis
Specifika módního marketingu a jeho vliv na chování spotřebitele
Specifics of fashion marketing and its impact on consumer's behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou módního marketingu a jeho specifiky a také jeho vlivem na chování spotřebitele. Cílem této práce je definovat specifika módního marketingu, respektive komunikačních strategií módního průmyslu, a jeho vliv na rozhodování a následné chování spotřebitele se zaměřením na dvě konkrétní společnosti: H&M a Zara. Práce vysvětluje, jakým způsobem se odlišuje módní …moreAbstract:
This thesis deals with the characteristics of fashion marketing, its specifics and its impact on consumer's behaviour. It defines the specifics of fashion marketing and communication strategies of the fashion companies and its impact on consumer's behaviour focusing on two specific companies: H&M and Zara. This thesis explains how fashion marketing differs from other industries and what factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40698
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN