Role influencerů v propagaci produktů na internetu – Natálie VESPALCOVÁ
Natálie VESPALCOVÁ
Bakalářská práce
Role influencerů v propagaci produktů na internetu
The role of influencers in promoting products online
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice role influencerů v propagaci na sociálních sítích. První část se zabývá především pojmy z oblasti marketingu na internetu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Dále jsou představeny sociální sítě a zanalyzován jejich dosah v rámci popularity uživatelů. V neposlední řadě jsou vysvětleny pojmy spojené s influencer marketingem a jednotlivé formy propagace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of influencers in social media promotion. The first part deals mainly with the concepts of internet marketing, marketing communication and its tools. Next, social networks are introduced and their reach in terms of user popularity is analysed. Finally, concepts related to influencer marketing and different forms of promotion of a company, product or service are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Vildová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESPALCOVÁ, Natálie. Role influencerů v propagaci produktů na internetu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Magdaléna Lendvorská -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Adam Hron -
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco
Monika Kopšíková -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Zuzana Bartošková -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková