Magdalena Tomášková

Bachelor's thesis

Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback

Developing speaking skills in lower-secondary learners: focus on feedback
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení u žáků na druhém stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více konkretizována pro rozvoj mluvení na 2. stupni základní školy. Dále rozebírá různé typy mluvních aktivit, které pomáhají rozvoji řečové dovednosti. Na závěr definuje pojem zpětná vazba a diskutuje …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with development of speaking skills in lower-secondary learners with a focus on feedback. The theoretical part introduces communicative competence which is more specified for developing speaking skills in lower-secondary learners. Furthermore, it discusses varieties of speaking tasks through which the speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback and discusses …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomášková, Magdalena. Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education