Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback – Magdalena Tomášková
Magdalena Tomášková
Bachelor's thesis
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback
Developing speaking skills in lower-secondary learners: focus on feedback
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení u žáků na druhém stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více konkretizována pro rozvoj mluvení na 2. stupni základní školy. Dále rozebírá různé typy mluvních aktivit, které pomáhají rozvoji řečové dovednosti. Na závěr definuje pojem zpětná vazba a diskutuje …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with development of speaking skills in lower-secondary learners with a focus on feedback. The theoretical part introduces communicative competence which is more specified for developing speaking skills in lower-secondary learners. Furthermore, it discusses varieties of speaking tasks through which the speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback and discusses …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomášková, Magdalena. Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Teaching Speaking at Upper Secondary Schools to Achieve Communicative Competence
Daniela Rawsthorne -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková