Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s. – Bc. Anna Hončíková
Bc. Anna Hončíková
Bachelor's thesis
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Comparison of the effectiveness of marketing channels in the digital environment for the sale of merch of the non-profit organization FUCK CANCER, z. s.
Abstract:
ABSTRAKT V teoretické části této bakalářské práce se zabývám neziskovým sektorem, neziskovými organizacemi, fundraisingem a marketingem neziskových organizací. Dále se zaměřím na oblast marketingu, která se věnuje především marketingu v digitálním prostředí. Praktickou část práce tvoří analýza komunikačních kanálů neziskové organizace Fuck Cancer v návaznosti na Fuck Cancer e-shop. Cílem práce je zjistit …moreAbstract:
ABSTRACT In the theoretical part of this bachelor thesis, I describe the non-profit sector, non-profit organizations, fundraising and marketing of non-profit organizations. Additionally, I explore the realm of marketing, with a specific emphasis on digital marketing strategies. The practical part consists of an analysis of the communication channels of the non-profit organization Fuck Cancer in conjunction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Jiří Jón, MSc.
- Reader: Miroslav Foret, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HONČÍKOVÁ, Anna. \textit{Porovnání efektivity marketingových kanálů v~digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/g31m0i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Využitelnost e-shopu servisními nestátními neziskovými organizacemi
Tereza Novotná -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights