Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Pavel Vandas, DiS.
Pavel Vandas, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover (profit)
Anotace:
Bakalářská práce Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) se zaobírá využitím marketingových výdajů fotbalového klubu FK Dukla Praha. V práci jsou popsány marketingové nástroje využívané klubem, charasteristika výdajů na marketing a jejich využití v praxi. V práci jsou porovnány ukazatele obratu, výdajů a návštěvnosti za posledních pět let. Práce se zabírá i obchody se sponzory …víceAbstract:
The bachelor thesis named Marketing expenses and their impact on the size of turnover (profit) deals with the use of marketing expenditures of the football club FK Dukla Praha. The thesis describes the marketing tools used by the club, the characteristics of marketing expenses and their use in practice. The work compares the indicators of turnover, expenses and attendance for the last five years. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vpqbh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rychlostně silové schopnosti u profesionálních hráčů fotbalu FK Dukla Praha v přípravném a soutěžním období.
Jan PETERKA -
Marketingová strategie fotbalového klubu FK Dukla Praha
Tomáš Zábojník -
Testování fotbalistů oddílu FK Dukla Praha v kategorii U14
Kateřina Divišová -
Marketingová komunikační kampaň pro organizaci FK DUKLA PRAHA, a.s
Jakub Dvořák -
Finanční analýza a financování FK Dukla Praha a.s.
Vojtěch Němčanský -
Výchova mládeže ve fotbalovém klubu Dukla Praha
Martin ŠVEC -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová