Aleš Kubínek

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace obce

The Analysis of Municipal Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace obce. Cílem této práce bylo navrhnout nové či vylepšit stávající komunikační kanály obce Dolní Lutyně a porovnat je se třemi dalšími podobnými obcemi – Odry a Kravaře v České republice a Randaberg v Norsku. Problematika marketingové komunikace obce je nastíněna v teoretické části této práce. Praktická část je tvořena výzkumem, který probíhal …více
Abstract:
The master thesis describes municipal marketing communication. The goal of this thesis is making new or improving current communication tools of municipality Dolní Lutyně and comparing them with three other similar municipalities – Odry and Kravaře in the Czech republic and Randaberg in Norway. The issues of the municipal marketing communication are outlined in the theoretical part of this thesis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
  • Vedoucí: Roman Kozel
  • Oponent: Gabriela Gleichová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod