Bc. Kateřina PIVOŇKOVÁ, DiS.

Master's thesis

Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

Strategical Plan of a Non-profit Organization with Focus on Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající …more
Abstract:
The master thesis outlines strategical plan of a non-profit organization Naděje. The theoretical part focuses on principals and specific steps towards strategical plan in non-profit organizations. The practical part examines out and inner enviromental analyses of specific organizations and the analyses of their marketing mix. The layout part presents the final strategic plan of the organization which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PIVOŇKOVÁ, Kateřina. Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe