Marketingové aktivity TK Olymp Olomouc, z. s. – Roman Pecha
Roman Pecha
Bakalářská práce
Marketingové aktivity TK Olymp Olomouc, z. s.
Marketing Activities of TK Olymp Olomouc, z. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu tanečního sportu, tanečního klubu a jeho marketingových aktivit. Cílem této bakalářské práce je provést deskripci stávajících služeb nabízených TK Olymp Olomouc a marketingových aktivit s nimi spojených. Následně provést jejich zhodnocení a navržení závěrečných doporučení voblasti jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena na část teoretickou …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of dance sport, dance club, and its marketing activities. The thesis aims to provide a description of existing services offered by Dance Club TK Olymp Olomouc and marketing activities associated with it. Subsequently, an evaluation and a draft of final recommendations in the area of individual instruments of the marketing mix are carried out. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pecha, Roman. Marketingové aktivity TK Olymp Olomouc, z. s.. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín
Blanka OVČÁČKOVÁ -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
Lucie Hajdová -
Marketingová strategie založení tanečního klubu
Tereza Jendrulková -
Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu
Viktorie Kaszubová -
Komparace tanečních škol provozující mažoretkový sport v okrese Jeseník
Tereza LÁTALOVÁ -
Marketing tanečního klubu
Dagmar MANDOVCOVÁ -
Marketing tanečného klubu
Patrícia Adamčiková -
Asociace predikovaných metabolitů z 16S rRNA sekvenování stěrů nádorové tkáně s genovou expresí nádorů u pacientů s CRC
Miriam Fandáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva