Mgr. Martin Krupica
Diplomová práce
Franchising
Franchising
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma: Mezinárodní franchising. Jako hypotézu si autor stanovil fakt, že franchising lze využít jako způsob internacionalizace (vstupu na zahraniční trh) podnikatele, kdy praxe, a zní vycházející právní rámec, včetně modelových úprav (model law), již vykazuje dostatečnou míru právní jistoty pro zúčastněné strany. Práce je rozdělena do několika kapitol: 1.franchising jako …víceAbstract:
This master thesis is focused on international franchising. The main hypothesis was that franchising could be used for the entering the foreign markets of the entrepreneur. The experience and the related legal framework including model law shows sufficient extent of peace for parties concerned. The thesis is divided into following chapters: 1. franchising as international business form, 2. franchising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ez1jr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2009
- Vedoucí: JUDr. Jiří Valdhans, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Analýza forem vstupu českého podniku na ruský trh
Eva Bajerová -
Příprava žen 50+ na opětovný návrat na trh práce
Monika Stříteská -
Zhodnocení vstupu na burzu (IPO) jako zdroje financování vybraného podniku
Marta Brhelová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Překonávání bariér při vstupu na český pracovní trh se zaměřením na migranty z Ukrajiny, Ruska a Vietnamu
Šárka Prát -
Přínosy vstupu na burzu formou IPO z hlediska akciové společnosti v ČR
Vítězslav Trojna -
Světová centra obchodu - jejich specifika při vstupu firmy na zahraniční trh
Arthur Smékal -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk