The Transition from Novel to Drama in Beckett's "The Trilogy" – Bc. Štěpán Pařízek
Bc. Štěpán Pařízek
Bakalářská práce
The Transition from Novel to Drama in Beckett's "The Trilogy"
The Transition from Novel to Drama in Beckett's "The Trilogy"
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na aspekty smrti v trilogii románů Samuela Becketta, Molloy, Malone Dies a The Unnamable v kontrastu s jeho ranými hrami Waiting for Godot a Endgame. Cílem práce je zachytit detaily autorovy kreativní změny, a zároveň osvobození, které mu tento přechod přinesl.Abstract:
This thesis focuses on the aspects of death in Samuel Beckett's Trilogy, as contrasted with his major early plays, Waiting for Godot and Endgame. The thesis aims to capture the details of the author's creative transformation, and furthermore the liberation that the change of media meant for him.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3d60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Stephen Paul Hardy
- Oponent: Mgr. Jan Čapek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj herní aplikace v enginu Godot
René Fiala -
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK -
Plošinová počítačová hra využívajúca engine Godot
Marek SCHINDLER -
Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot
Martin POPELKA -
Porovnání a analýza populárních herních enginů Unity a Godot
Pavel Pek -
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Oleksii Korniienko -
Mobilní demo Sound Run v Godot engine
Oleksii Korniienko -
Návrh a implementace 2D videohry v herním engine Godot
Tomáš Kurtin