Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst – Veronika Čiháková
Veronika Čiháková
Bachelor's thesis
Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst
The business model of the brand Kefin. cz with a focus on its future development
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodním modelem a budoucím rozvojem značky Kefin. Cílem práce je obchodní model této značky analyzovat, najít případné nedostatky a navrhnout jeho zdokonalení. Hlavním přínosem je návrh zahraniční expanze, který by značka Kefin mohla v budoucnu využít nebo se jím alespoň inspirovat. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, přičemž první se zabývá obchodním …moreAbstract:
This thesis is in regard to the business model and the future development of the Kefin brand. It aims to analyse the brand's business model, find possible shortcomings, and propose improvements. Its main contribution is a foreign expansion proposal that the brand could use or take inspiration from in the future. The theoretical section is divided into two main chapters; the first deals with the business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88965
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Radek Čajka
- Reader: Lukáš Pergler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Expansion to foreign market
Viktoriia Naumenko -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Designing a methodology for disruptive business model innovation
Michael Lang -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Business model
Sergio Miguel Pazo Romero