Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu – Bc. Michaela Krčková
Bc. Michaela Krčková
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu
Wrapstock Marketing Communication in the Latin American Market
Anotace:
Podstatou diplomové práce je marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh konkurence wrappingových studií na území Latinské Ameriky a na základě této analýzy navrhnout body komunikačního mixu společnosti Wrapstock v Latinské Americe. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická …víceAbstract:
The essence of the diploma thesis is the marketing communication of the Wrapstock brand in the Latin American market. The thesis aims to analyze the market of wrapping studios in Latin America based on theoretical knowledge and to design points of the communication mix of the company Wrapstock in Latin America based on this analysis. The diploma thesis is divided into three parts, theoretical, practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krčková, Michaela. Marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity Hizballáhu v Latinské Americe
Anna Macíčková -
Volební reformy v Latinské Americe v 90. letech 20. století – případ Bolívie, Mexika a Venezuely
Mariola Janiczková -
Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh
Darya Zaikina -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová -
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Vojtěch Sečka -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Tereza Kremláčková -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Lenka Hošková