HR marketing ve zvolené společnosti – Bc. Tereza Martinovská
Bc. Tereza Martinovská
Diplomová práce
HR marketing ve zvolené společnosti
HR marketing of selected company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje oblasti HR marketingu, jakožto nástroji náborového procesu a značky zaměstnavatele ve vybrané konzultačně-technologické společnosti. Jejím cílem je na základě analýzy HR marketingu, navrhnout HR marketingovou strategii pro zvolenou společnost. Návrh konceptu vychází z rozhovoru s vedením, se zástupci personálního a marketingového oddělení a s ostatními zaměstnanci společnosti …víceAbstract:
The thesis focuses on HR marketing as a tool for recruitment process and employer brand in a selected consulting and technology company. Its aim is to propose an HR marketing strategy for the selected company based on the analysis of HR marketing. The design of the concept is based on interviews with the management, representatives of the HR and marketing department and other employees of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli
Název
Vložil
Vloženo
Práva