Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“ – Bc. Dominika Doksanská
Bc. Dominika Doksanská
Diplomová práce
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Consumer Preferences and Attitudes in the Field of Alternative Forms of Purchase "Non-packaged"
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení českých spotřebitelských postojů a preferencí vůči obchodnímu konceptu bez obalu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy obchod, spotřebitel a jeho chování, obaly, odpady, jejich zpracování a dopady na životní prostředí. Dále pojem zero waste, cirkulární ekonomika, obchodní koncept bez obalu a s nimi spojené vybrané bezobalové a internetové prodejny. Vlastní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of Czech consumer attitudes and preferences towards the business concept without packaging. In the theoretical part, the terms business, consumer and their behavior, packaging, waste, their processing and environmental impacts are defined. Furthermore, zero waste, circular economy, packaging-free business concept and selected packaging-free and online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOKSANSKÁ, Dominika. \textit{Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/g3r24k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Trajektorie spotřebitelské akulturace ukrajinských uprchlíků v ČR
Kateryna Bohun -
Cirkulární gastronomické provozovny v podmínkách ČR
Barbora PECHOVÁ -
Návrh na zlepšení postoje spotřebitelů k elektronickým produktům s označením cirkulární ekonomika
David Mrvík -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Cirkulární ekonomika a bezobalový prodej
Simona HRNEČKOVÁ -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Bezobalový prodej na trhu potravin
Lucie Borýsková
Název
Vložil
Vloženo
Práva