Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů – Jan Dvořák
Jan Dvořák
Diplomová práce
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Analysis of consumer´s attitudes to the retailing formats
Anotace:
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním …víceAbstract:
The thesis is focused on retail marketing and its main goal is to analyse consumer's attitudes to the various retailing formats. First part is dedicated to some theoretical terms of retailing, stores typology, consumer behaviour, segmentation and specifics of retail marketing. Next part analyses available information from public researches, articles and MML database to reveal present situation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Rudolf Ešner -
Marketingový výzkum trhu v maloobchodě
Martina Policarová -
Analýza českého maloobchodního trhu snídaňových cereálií
Vít Klofát -
Vnímání privátních potravinových značek zákazníky na českém trhu
Tereza Bukovičová -
Analýza trhu komerčních nemovitostí v ČR
Ondřej Janoštík -
Analýza trhu a dostupnost biopotravin v regionu Žďár nad Sázavou - Kraj Vysočina
Matouš Kopečný -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová