Ing. Veronika Dudášová

Master's thesis

Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace

Impact of famos personality on NPO fund-raising
Abstract:
Cílem diplomové práce „Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace“ je posoudit a doporučit vhodnost či nevhodnost užití celebrity marketingu jako součásti marketingového mixu nevládní neziskové organizace. V první části této práce autorka charakterizuje možnost užití nástroje celebrity marketingu nevládních neziskových organizací, pomocí teoretických východisek. Stěžejní část práce …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Impact of famous personality on NPO fund-raising” is to assess and recommend the suitability or unsuitability of using celebrity marketing as a part of marketing mix of non-profit organizations. In the first chapter the author describes the possibility of using tool of celebrity marketing within non-governmental organisations, with theoretical foundations. The central …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2012
  • Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta