Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla – Kateřina Šůstková
Kateřina Šůstková
Bakalářská práce
Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla
Product Placement from the Perspective of the Creators of Audiovisual Works
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jak se product placementem zasazuje do děje, jak důležitý je pro natočení filmu či seriálu a jak se s ním pracuje při tvorbě audiovizuálního díla v českém prostředí. V této práci bude teoreticky popsán product placement jak se dělí jaké jsou jeho výhody a nevýhody, jeho zařazení v marketingovém a komunikačním mixu, jaké jsou jeho právní aspekty a jak se tvoří film. V praktické …víceAbstract:
The topic of this work is to find out how the product placement works in the process, how important it is for making a film or a series and how it works with the creation of an audiovisual work in the Czech surroundings. In this work, the product placement will be described theoretically how its advantages and disadvantages are divided, its inclusion in the marketing and communication mix, its legal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šůstková, Kateřina. Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace