Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii – Iveta Slavíková
Iveta Slavíková
Master's thesis
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Social networks and the role of "word-of-mouth" marketing in gastronomy
Abstract:
Diplomová práce je založená na poznávání nejnovějších konceptů marketingové teorie a jejich využití managementem gastronomického podniku v prostředí online komunity. Cílem práce je zanalyzovat současnou roli sociálních sítí, word-of-mouth marketingu, networks of desire a míru pronikání hybridních praktik zákazníků (sharing, streaming, following, selfcommodification) v propagaci gastronomického podniku …moreAbstract:
The diploma thesis is based on learnings on the latest concepts of marketing theory and their usage by the management of a gastronomic enterprise in an online community. The aim of this work is to analyze the current role of social networks, word-of-mouth marketing, networks of desire and the degree of penetration of hybrid customer practices (sharing, streaming, following, selfcommodification) in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87680
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2022
- Supervisor: Klára Šimůnková
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87680
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management