Iveta Slavíková

Diplomová práce

Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii

Social networks and the role of "word-of-mouth" marketing in gastronomy
Anotace:
Diplomová práce je založená na poznávání nejnovějších konceptů marketingové teorie a jejich využití managementem gastronomického podniku v prostředí online komunity. Cílem práce je zanalyzovat současnou roli sociálních sítí, word-of-mouth marketingu, networks of desire a míru pronikání hybridních praktik zákazníků (sharing, streaming, following, selfcommodification) v propagaci gastronomického podniku …více
Abstract:
The diploma thesis is based on learnings on the latest concepts of marketing theory and their usage by the management of a gastronomic enterprise in an online community. The aim of this work is to analyze the current role of social networks, word-of-mouth marketing, networks of desire and the degree of penetration of hybrid customer practices (sharing, streaming, following, selfcommodification) in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87680

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma