Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii – Iveta Slavíková
Iveta Slavíková
Diplomová práce
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Social networks and the role of "word-of-mouth" marketing in gastronomy
Anotace:
Diplomová práce je založená na poznávání nejnovějších konceptů marketingové teorie a jejich využití managementem gastronomického podniku v prostředí online komunity. Cílem práce je zanalyzovat současnou roli sociálních sítí, word-of-mouth marketingu, networks of desire a míru pronikání hybridních praktik zákazníků (sharing, streaming, following, selfcommodification) v propagaci gastronomického podniku …víceAbstract:
The diploma thesis is based on learnings on the latest concepts of marketing theory and their usage by the management of a gastronomic enterprise in an online community. The aim of this work is to analyze the current role of social networks, word-of-mouth marketing, networks of desire and the degree of penetration of hybrid customer practices (sharing, streaming, following, selfcommodification) in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87680
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management