Critical thinking in ESL lessons – Bc. Dana Ševčíková
Bc. Dana Ševčíková
Diplomová práce
Critical thinking in ESL lessons
Critical thinking in ESL lessons
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou začleňování kritického myšlení do hodin anglického jazyka v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část definuje termín „kritické myšlení” a zkoumá názory pro a proti jeho inkluzi do vzdělávacího procesu. Zároveň zkoumá současné metody jeho inkluze v České republice. Teoretická část dále uvádí jednotlivé metody a strategie začleňování …víceAbstract:
This thesis addresses the topic of implementing critical thinking into lessons of English language in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, defines the term “critical thinking” and examines the reasons for and against its inclusion in the educational process, as well as the current means of doing so in the Czech Republic. Further on, the theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crvw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence čerstvých absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze ve 21. století
Petra Nádudvariová -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
'thyngys turnyng up-so-down': The Grotesque as an Authorial Strategy in The Book of Margery Kempe
Marcela Sekanina Vavřinová -
Differentiated implementation in the EU: A comparative case study of the Marine Strategy Framework Directive in Ireland and the Netherlands
Eimear Willett -
From War Trajectory to Electoral Trajectory? The change of the strategy of the EZLN from 1994 to 2018
Liya Ubilava -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc