Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem – Yevheniia Kramaruk
Yevheniia Kramaruk
Bakalářská práce
Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
Analysis of key elements of telephone communication with the customer.
Anotace:
Hlavním cílem práce je analýza procesu komunikace a uskutečnění prodeje mezi operátorem a zákazníkem, analýza fází telefonického hovoru. Dále zjištění, s jakými problémy se operátoři setkávají během komunikace s klienty po telefonu, a na zakladě toho návrh optimalizace procesu uskutečnění telemarketingu. Dotazníkovou metodou bylo zkoumáno, s jakými problémy se operátoři v telemarketingu nejčastěji …víceAbstract:
The main goal of the work is the analysis of the process of communication and the realization of the sale between the operator and the customer, the analysis of the phase of the telephone call. Furthermore, finding out what problems operators encounter during communication with clients over the phone, and based on this, propose optimization of the telemarketing process. On the basis of questioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
Eva Šámalová -
Komunikácia v súvislosti s úverovými prípadmi K&H Bank v Putnok
Tímea Trögerné Rási -
Telefonická krizová intervence a její význam v kontextu sociální pomoci
Eva Ostrovská -
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
Eva Šámalová -
Komunikace zdravotnického záchranáře s vybranými skupinami pacientů
Michaela VÍTKOVÁ -
Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
Jana Sýkorová -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2022