Ing. Michal KRAMARA

Bakalářská práce

Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix

Market research of Ukraine for firm MBB Hubfix Ltd.
Anotace:
Táto práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej, ktorá rozoberá kroky pri prieskume trhu, získavanie informácií pre tento prieskum, ako aj tvorbu PEST a SWOT analýzy firmy. Tieto teoretické podklady slúžia sčasti ako základ pre vypracovanie analytickej časti, ktorá sa zaoberá už prieskumom konkrétneho trhu pre konkrétnu firmu. Cieľom tohoto prieskumu je nájsť vhodných odberateľov pre firmu MBB na …více
Abstract:
This work consists of 2 parts - theoretical part describe the most importatn steps by market research, gaining information for this research, also the PEST and SWOT analysys of the company. This theoretical part is an important basis for the analytical part of my work, which gets by with market research of Ukranine for firm MBB Hubfix Ltd. One of the objectives is to gain of new trade partners in Ukraine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6519

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Janka Ladová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAMARA, Michal. Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika