Kompetence pedagogů SŠ pro práci se žáky s projevy problémového chování. – Martina PIVODOVÁ
Martina PIVODOVÁ
Bachelor's thesis
Kompetence pedagogů SŠ pro práci se žáky s projevy problémového chování.
Competence of teachers for work with students with problems of problem behavior.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou kompetencí pedagogů pro práci se žáky s projevy problémového chování v podmínkách střední školy. Jsou v ní popsány projevy a příčiny problémového, rizikového chování, poruch chování a ADHD. V práci je rozebrána otázka prevence a možnosti eliminace projevů problémového chování, včetně kompetencí pedagogů při řešení konkrétních situací.Abstract:
The thesis deals with the topic of teachers´ pedagogical competence in work with children who have signs of problematic behavior in a high school environment. The thesis contains descriptions of warning signs and causes of problematic behavior, such as behavioral disorders and ADHD. The main concern of the thesis is the question of prevention or elimination of problematic behavior, including the teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIVODOVÁ, Martina. Kompetence pedagogů SŠ pro práci se žáky s projevy problémového chování.. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-VZ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva