Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví – Lenka RYKROVÁ
Lenka RYKROVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Marketing strategy of complementary assortment of shoe-shop
Anotace:
Maloobchodní prodejna obuvi v Litoměřicích rozšířila svou nabídku o doplňkový sortiment v podobě sportovního módního oblečení. O tento doplňkový sortiment však není stávajícími zákazníky zájem, a toto sportovní oblečení se neprodává. Cílem práce je úprava prodejní strategie doplňkového sortimentu prostřednictvím zjištění faktorů, které ovlivňují stávající zákazníky při rozhodování o nákupu doplňkového …víceAbstract:
The retail shoe-shop has expanded its offer with a complementary assortment in the form of sports fashion clothing. However, existing customers are not interested in this complementary range, and this sportswear is not sold. The aim of the work is to adjust the sales strategy of the complementary assortment by identifying the factors that influence existing customers when deciding on the purchase of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYKROVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/g4fi56/.
Jak správně citovat práci
RYKROVÁ, Lenka. Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie podniku
Pavlína Veselá Štochlová -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Marketingová strategie společnosti EuroEducation
Saiana Erdyneeva -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie jazykové školy GoStudy
Shynggyz Bekkozhiyev -
Návrh marketingové strategie prodeje obuvi na míru
Kristýna Konhefrová -
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Michaela Benešová -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Zuzana Kratochvílová