Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG – Denisa KUNYTOVÁ
Denisa KUNYTOVÁ
Bakalářská práce
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
The marketing mix of the dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Abstract:
Marketing mix of a drugstore DM is a topic of this Bachelor thesis. The aim of the thesis is to compare prices of the Czech market competitors and to compare Czech and German drugstores DM. Marketing mix theory is described in the theoretic part of the thesis. Current Marketing Mix trends are also described there. In the empiric part, there is a comparison of DM drugstore with its compettitors Rossmann …víceAbstract:
Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix drogerie DM. Cílem práce je porovnat ceny konkurence na českém trhu a srovnat českou a německou drogerii DM. Teoretická část popisuje teorii marketingového mixu a zmiňuje současné trendy této oblasti. Empirická část srovnává drogerii DM s konkurencí, konkrétně s drogerií Rossmann a Teta. Nedílnou součástí je také dotazník a SWOT analýza. Dotazník byl …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUNYTOVÁ, Denisa. Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr