Denisa KUNYTOVÁ

Bakalářská práce

Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG

The marketing mix of the dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Abstract:
Marketing mix of a drugstore DM is a topic of this Bachelor thesis. The aim of the thesis is to compare prices of the Czech market competitors and to compare Czech and German drugstores DM. Marketing mix theory is described in the theoretic part of the thesis. Current Marketing Mix trends are also described there. In the empiric part, there is a comparison of DM drugstore with its compettitors Rossmann …více
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix drogerie DM. Cílem práce je porovnat ceny konkurence na českém trhu a srovnat českou a německou drogerii DM. Teoretická část popisuje teorii marketingového mixu a zmiňuje současné trendy této oblasti. Empirická část srovnává drogerii DM s konkurencí, konkrétně s drogerií Rossmann a Teta. Nedílnou součástí je také dotazník a SWOT analýza. Dotazník byl …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUNYTOVÁ, Denisa. Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta