Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG – Denisa KUNYTOVÁ
Denisa KUNYTOVÁ
Bachelor's thesis
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
The marketing mix of the dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Abstract:
Marketing mix of a drugstore DM is a topic of this Bachelor thesis. The aim of the thesis is to compare prices of the Czech market competitors and to compare Czech and German drugstores DM. Marketing mix theory is described in the theoretic part of the thesis. Current Marketing Mix trends are also described there. In the empiric part, there is a comparison of DM drugstore with its compettitors Rossmann …moreAbstract:
Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix drogerie DM. Cílem práce je porovnat ceny konkurence na českém trhu a srovnat českou a německou drogerii DM. Teoretická část popisuje teorii marketingového mixu a zmiňuje současné trendy této oblasti. Empirická část srovnává drogerii DM s konkurencí, konkrétně s drogerií Rossmann a Teta. Nedílnou součástí je také dotazník a SWOT analýza. Dotazník byl …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUNYTOVÁ, Denisa. Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr