Bc. Markéta Kaňová

Bakalářská práce

Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru

Destination marketing from the private sector point of view
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Destinační marketing z pohledu privátního sektoru“ je zkoumání současné situace v destinaci Modré Hory, jež je svazkem pěti obcí, se zaměřením na obec Kobylí. V první části se zaměřuji na vymezení pojmů. V druhé části provádím terénní výzkum, výzkum webových stránek a pro získání reálného obrazu vedu strukturované rozhovory se subjekty zabývajícími se poskytováním ubytování …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis “Destination Marketing from the Private Sector Point of View” is the study of the current situation in the destination of Modré Hory (Blue Mountains), which is a bundle of five municipalities, with a focus on the village of Kobylí. The first part focuses on the definition of terms. In the second part, I am conducting field research, web research, and structured interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristína Babíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta