Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí – Bc. Natálie Krčmová
Bc. Natálie Krčmová
Master's thesis
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Income segmentation of consumers in the real estate market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu nemovitostí. Cílem této práce je na základě vlastního výzkumu, zjistit jaké segmenty spotřebitelů působí na tomto trhu, a to v závislosti na výši čistého příjmu jednotlivce. Sekundárním předmětem této práce je zjistit preference spotřebitelů na trhu s bydlením. Práce bude završena navržením vhodných doporučení pro subjekty působící na tomto trhu …moreAbstract:
The thesis deals with consumer behaviour on the real estate market. The aim of this thesis is to find out, based on own research, which segments of consumers operate on this market, depending on the amount of net income. The secondary object of this thesis is to find out the preferences of consumers in the housing market. The work will be concluded by proposing appropriate recommendations for the actors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Analysis of Russian real estate market
Sofia Zimonina -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi
Kateřina Hazuchová -
Micro-economic Models and their Validity - comparison of the models with the real situation
Filip Hejkal -
Trh nemovitostí v ČR a chování spotřebitelů
Nela Havlíčková -
Housing bubble and real estate consumer behavior in Vietnam
Ngoc Thanh Nhan Nguyen -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Semantic segmentation of histopathology images
Tomáš Jelínek