Mgr. Christopher Charles Coleman

Diplomová práce

Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses

Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na Dogme přístup v anglický kurzech. Primárním cílem studie je zkoumat jak české vyšší střední žaků vnímají Dogme přístup, a zohledňuje rozdíly názorech mezi žáků s B1 a B2 CEFR úrovni. Teoretická část diskutuje základné pojmy Dogme přístup, jeho 3 hlavní zásady, proces sylabusy, autonomie a motivace žáků, a recenze literatury o Dogme. Praktický část představuje kombinování …více
Abstract:
This thesis is focused on the Dogme Approach in the EFL classroom. The primary aims of the research are to investigate the perceptions of Czech higher-secondary school pupils about Dogme as well as the differences of opinion between pupils of B1 and B2 CEFR proficiency. The theoretical part discusses basic information about the Dogme Approach, its 3 main precepts, process syllabuses, learner autonomy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta