Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses – Mgr. Christopher Charles Coleman
Mgr. Christopher Charles Coleman
Diplomová práce
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na Dogme přístup v anglický kurzech. Primárním cílem studie je zkoumat jak české vyšší střední žaků vnímají Dogme přístup, a zohledňuje rozdíly názorech mezi žáků s B1 a B2 CEFR úrovni. Teoretická část diskutuje základné pojmy Dogme přístup, jeho 3 hlavní zásady, proces sylabusy, autonomie a motivace žáků, a recenze literatury o Dogme. Praktický část představuje kombinování …víceAbstract:
This thesis is focused on the Dogme Approach in the EFL classroom. The primary aims of the research are to investigate the perceptions of Czech higher-secondary school pupils about Dogme as well as the differences of opinion between pupils of B1 and B2 CEFR proficiency. The theoretical part discusses basic information about the Dogme Approach, its 3 main precepts, process syllabuses, learner autonomy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x9ucd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Odkládané a pozdní těhotenství/rodičovství - návrh a tvorba metodických materiálů pro vyšší sekundární vzdělávání
Kristýna KŘIKLAVOVÁ -
Vyšší sekundární vzdělávání jako mezník ve vzdělávací dráze
Sára Vokuličová -
Volba vyššího sekundárního vzdělávání dětí v kontextu aktuálních rodinných situací
Hana Veselá -
Rozvoj měkkých dovedností ve vyšším sekundárním vzdělávání
Daniela Potočňáková -
Vyšší sekundární vzdělávání a jeho orientace na potřeby trhu práce
Kateřina Svobodová -
Korektivní přístupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Korektivní postupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Důvody nedokončení nižšího a vyššího sekundárního vzdělávání
Kamila BALEJOVÁ