Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg – Mariia Pasitova
Mariia Pasitova
Bakalářská práce
Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg
Comparison of consumer behavior in cafes in the regions of Brno and Ekaterinburg
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem spotřebitelského chování na trhu kávy v regionech Brno a Jekatěrinburg. V teoretické části je popsána historie vzniku kávy a její rozšíření, vývoj kavárnictví ve dvou sledovaných regionech v minulosti a současnosti a faktory ovlivňující spotřebitelské chování. V praktické části je vyhodnocen kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření dvou různých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the research of consumer behavior on the coffee market in the regions of Brno and Ekaterinburg. The theoretical part describes the history of coffee and its distribution, the development of coffee in the two monitored regions in the past and present and the factors influencing consumer behavior. In the practical part was made quantitative analysis with questionaries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PASITOVA, Mariia. \textit{Komparace spotřebitelského chování v~kavárnictví v~regionech Brno a~Jekatěrinburg}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/g4uijy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
Thi Ngoc Ha Nguyen -
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Oleksandra Nikitina -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Kateřina Hubáčková -
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café
Michal Učeň -
Business plan - Family Pancake cafe
Kristina Shelest