Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Vlastislav Kučera
Bc. Vlastislav Kučera
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Anotace:
V současné moderní společnosti při využívání stále modernějších technologických prostředků, nabývá významu i manažerská komunikace, jejichž jednotlivé prvky mají neodmyslitelný vliv na schopnost manažerů ovlivňovat nejen úspěšnost a rozvoj „podniku“, ale i spokojenost a další růst zaměstnanců. Právě tímto směrem se ubírá tato diplomová práce a její téma „Význam prvků komunikace pro práci manažera“ …víceAbstract:
In current modern society increasingly using more modern technological devices, the significance of managerial communication rises. Its particular components have an essential impact on manager´s ability to influence not only the success rate and progress of the business organization but also the contentment and growth of employees. This diploma thesis and its topic “Importance of communication elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze -
Komunikace studentských spolků spolupracujících s Masarykovou univerzitou
Lucie Bulíčková -
Manažerská komunikace v hotelech
Erika Velíšková -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Umění komunikace a asertivita v organizaci
Karolína Maléřová -
Neverbální komunikace a její využití v organizaci
Anna Krivoshapova -
Charakteristika verbální a neverbální komunikace u sociálních pracovníků v P-centru v Olomouci.
Veronika ŽLEBKOVÁ -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva