Jazykový kurz pro děti s OMJ ve věku 5–7 let: Cesta do světa ČÁST 2 – Mgr. Ludmila Šikulová
Mgr. Ludmila Šikulová
Diplomová práce
Jazykový kurz pro děti s OMJ ve věku 5–7 let: Cesta do světa ČÁST 2
Language Course for Children with a Different Mother Tongue aged 5–7 Years: Journey to the World PART 2
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením začátečnického kurzu českého jazyka pro děti s odlišným mateřským jazykem ve věku 5–7 let. V teoretické části jsou mj. definované základní pojmy, přiblížen proces osvojování jazyka a blíže popsány vybrané typy činností. Praktická část vznikla ve spolupráci s Gabrielou Šikulovou. Její diplomová práce obsahuje lekce 1 až 5, v této práci jsou navazující lekce 6 až …víceAbstract:
The master’s thesis addresses the creation of a beginner Czech language course for children with a different mother tongue aged 5–7 years. The theoretical part defines the basic terms, explains the process of language acquisition, and in more detail describes the chosen types of activities. The practical part was created in collaboration with Gabriela Šikulová. Her thesis contains lessons 1–5, here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/or77d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
- Oponent: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková