Specifika marketingu streamovacích služeb – Anežka Faltová
Anežka Faltová
Diplomová práce
Specifika marketingu streamovacích služeb
The Marketing Specifics of Streaming Services
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikování marketingových specifik kategorie video streamovacích služeb placených odběrateli (tzv. SVOD služeb) v České republice. Práce se snaží o zmapování této kategorie především z pohledu marketingového makroprostředí, mikroprostředí a marketingového mixu. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky marketingových specifik kategorie. V praktické části jsou k zodpovězení …víceAbstract:
The goal of the thesis is to identify the marketing specifics of the category of video streaming services paid by subscribers (so-called SVOD services) in the Czech Republic. The paper aims to map this category mainly from the point of view of the marketing macro-environment, micro-environment, and marketing mix. The theoretical part summarizes the current knowledge of the marketing specifics of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Štěpán Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Video-on-demand v ekonomike predplatného, porovnanie so zahraničnými štúdiami
Adam Daniš -
Decentralized Application for Video Streaming and Original Content Production Service
Jan Gorol -
Objektivní porovnání kvality videa streamovacích služeb
Daniel Vnouček -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Klára Paterová -
Marketing vědy a jeho specifika
Tomáš Kolařík