My Linh Lai

Bakalářská práce

Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování

Digital marketing communication strategy of the Centre for Architecture and Metropolitan Plannning
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii a webovými stránkami, které organizace využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje její úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice internetového marketingu, marketingové komunikaci sociálních …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of a selected contributory organization with a focus on digital marketing and social media. The thesis deals with social media and websites, which the organization uses as a tool for marketing communication and analyzes its success. The theoretical part is devoted to the characteristics of internet marketing, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Jakub Grosman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80460

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management