Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování – My Linh Lai
My Linh Lai
Bakalářská práce
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
Digital marketing communication strategy of the Centre for Architecture and Metropolitan Plannning
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii a webovými stránkami, které organizace využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje její úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice internetového marketingu, marketingové komunikaci sociálních …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of a selected contributory organization with a focus on digital marketing and social media. The thesis deals with social media and websites, which the organization uses as a tool for marketing communication and analyzes its success. The theoretical part is devoted to the characteristics of internet marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jakub Grosman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAI, My Linh. \textit{Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování} [online].
Praha, 2019 [cit. 2021-01-26]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/g5dhk5/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Mario Kubaš.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro