Barbora TOMÁŠKOVÁ

Diplomová práce

Vnitřní motivace pro práci asistenta pedagoga

Intrinsic motivation of teacher assistent
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na motivaci pro práci asistenta pedagoga a míru syndromu vyhoření v tomto zaměstnání. Cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem souvisí motivace asistenta pedagoga s pocity úspěchu a vyčerpání a jak mění v souvislosti s věkem a délkou praxe. Práce se opírá o sebedeterminační teorii motivace a Maslach Burnout Inventory.
Abstract:
The diploma thesis is focused on the motivation for the work of a teaching assistant and the level of burnout syndrome in this job. The goal of this work was to find out how the motivation of a teaching assistant is related to feelings of success and exhaustion and how it changes with age and length of practice. The work is based on the self-determination theory of motivation and the Maslach Burnout …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Eva Chalupová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMÁŠKOVÁ, Barbora. Vnitřní motivace pro práci asistenta pedagoga. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy